عروسک پارچه ای

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

من عروسک کوکیم هر بار کوکم ميکني
با نگاه خویش سرمست غرورم ميکني
مینمایم سر به زانوی تو من این بار هم
وه که در گنجینه ی دل چون سبویم ميکني
روز خود شب ميکني از بهر من ای باوفا
خود سراسر عشوه ای بهر حضورم ميکني
گر بياسایم دمی بي اذن ، بيدارم کنی
خود ترانه میشوی غرق سرورم ميکني
من زلیخای وجودت میشوم تو یوسفم
در میان مردمان بي آبرویم می کنی
کاشکی هرگز نگردد این جهان بي عشق تو
وه که در عاشق کشی همچون هوویم ميکني
بارها با غمزه ی چشمان پر شور ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 28 دی 1389برچسب:,ساعت1:49توسط عاشق | |